پيشتازان راه آزادي

۹ آبان ۱۳۹۷

مجاهد شهید سیما موسی پور لفمجانی


مشخصات مجاهد شهید سیما موسی پور لقمجانی
محل تولد: لاهيجان
تحصیلات: دانشجو
سن: 22
محل شهادت: تهران
تاریخ شهادت: 1360

وصيتنامه مجاهد شهيد سيما موسيپور لَفَمْجاني 
بسم الله الرحمن الرحيم
من سيما موسي پور لَفَمْجاني ، دانشجو، متولد 1338 دارنده ي شماره شناسنامه 73 صادره از لاهيجان، فرزند حسن، به خدا و خلق سوگند ياد ميكنم كه در برابر ارتجاع ضدخلقي لحظه اي از پاي ننشينم و تا آخرين قطرهي خون با انضباط و اطاعت آگاهانه در پيروي از تشكيلات انقلابي مجاهدين خلق، در راه تحقق آرمانهاي والاي آن سازمان كوشا باشم. بدرستي ميدانم كه در اين مرحله ي حساس از مبارزات ضدارتجاعيِ خلق قهرمانمان، نياز به جانفشاني و فداكاريهاي بيشتري است؛ نياز به تحمل فشارهاي بسيار سختتري است. ميليشياي قهرمان، آگاهانه در اين راه گام گذاشته و با تحمل هرگونه فشار و سختي و با دادن شهداي بسيار، اعتقاد خود را نسبت به ايدئولوژي توحيدي پيشتازِ خود، يعني سازمان پرافتخار مجاهدين خلق و عشق خود را به بهروزي خلق قهرمان ابراز خواهد كرد. ارتجاع، اين دشمن ددمنشِ خلق بداند كه جدائي ميليشيا از پيشتازِ خود، يعني مجاهدين خلق امكان ناپذير است. ارتجاع غدارِ سدكننده ي راه تكامل، محكوم به زوال است. 
الذين كفروا و صدوا عن سبيلالله اضل اعمالهم. آنانكه به خدا كافر شدند و راه دين خدا را بر خلق بستند، اعمال آنها تباه و باطل خواهد شد.  نابود باد ارتجاع ضدخلقي / درود بر برادر مجاهد مسعود رجوي / سيما موسيپور لمفجاني 8/4/1360

سيما موسي پور، ميليشيايي22 ساله و از دانشجوهاي يكي از مدارس عالي بود. اوايل پاييز سال 59 توي جريان اشغال خوابگاههاي دانشجويي توسط چماقدارها و پاسداراي مسلح رژيم شركت فعال داشت و مجروح شد. اما جراحت هيچ خللي در ادامه فعاليتهاش ايجاد نكرد و او همچنان در تظاهرات و اعتصابها شركت ميكرد. 
خستگي ناپذير و بسيار جدي و مصمم  بود. سرانجام در اوايل پاييز سال 60 دستگير شد و پس از تحمل شكنجه هاي فراوان بهمراه يك گروه 20 نفره از مجاهدين به دست مزدوران رژيم به شهادت رسيد.

خيلي آرام هستم، شايد شوق ديدار دنيائي جاويد اينقدر مرا به آرامش انداخته است. 

مریم رجوی: قیام و جنبشی که امروز در سرتاسر میهن جریان دارد، امتداد همان ایستادگی سرخ‌فام است و کانونهای شورشی و پیشگامان جنبش دادخواهی ادامه‌دهندگان راه همان قهرمانان‌ هستند.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر