پيشتازان راه آزادي

۱۳ تیر ۱۳۹۸

مجاهد شهید قدرت الله مهاجرلیوانی


مشخصات مجاهد شهید قدرت الله مهاجرلیوانی
محل تولد: بندر گز
تحصیلات: ديپلم
سن: 30
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

«…‌دوران انقلاب فرا رسید و من هم قطره‌یی از دریای بیکران خلق بودم… هیچ چیز باصفاتر برایم از زندگی کردن در درون مجاهدین نبود… آن‌جایی که عصیان خلقها علیه استبداد باشد و آن‌جایی که شادی بر چهرهٌ خلق روان باشد و آزادی و برابری و شکوفایی حاکم شود، در آن‌جا روح مجاهدین است… مجاهد هرگز نمی‌میرد و هرگز فراموش نمی‌شود زیرا جوهرهٌ ایدئولوژی مجاهدین منطقی است بر مبنای نیاز تاریخ… ما بارها و بارها حقانیت مجاهدین را در درون زندان و در شکنجه‌گاههای خمینی با گوشت و پوست خود لمس می‌کردیم. از آن‌جایی که دژخیمان و مزدوران خمینی هرگز نمی‌توانستند با تمام حیله‌ها و نیرنگها مجاهد خلق را به زانو درآورند… بی‌جهت نبود که دژخیم وقتی مجاهدین را شکنجه می‌کرد می‌گفت اگر شما یک‌بار به رهبرتان توهین کنید دیگر با شما کاری نخواهیم داشت… و امروز هــر کس بــه « هل من ناصر ینصرنی» او جـــواب ندهد افسوس ثانیه‌های مبارزه را خواهد خورد…». وصیت‌نامه ـ ۱۵اسفند۶۶ 
قدرت‌الله مهاجرلیوانی در سال۶۰ دستگیر و مدت سه سال در زندانهای خمینی به‌سر برد. در سال۶۴ از ایران خارج شد و به منطقه رفت. در عملیات آفتاب و چلچراغ فرماندهی یک گروه رزمی را به‌عهده داشت. 
در عملیات فروغ جاویدان قهرمانانه جنگید و کینهٌ‌ مقدس فروخوردهٌ سالیان شکنجه و زندان را با سرب مذاب بر سر و روی دژخیمان بارید. سرانجام در یکی از نبردها به‌شهادت رسید و خون پاکش را فدیهٌ راه رهایی خلق و میهنش کرد. پیکر پاکش در کربلا و در خاکپای امام حسین(ع) به خاک سپرده شد. 

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر