پيشتازان راه آزادي

۲۹ آذر ۱۳۹۸

مجاهد شهید محمد عیسی‌کیا


مشخصات مجاهد شهید محمد عیسی‌کیا
محل تولد: کردکوی
شغل: دبير
سن: 30
تحصیلات: فوق دیپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

محمد عیسی‌کیا، دبیر دبیرستان بود. پس از انقلاب ضدسلطنتی به هواداری از سازمان برخاست. در دبیرستانی که تدریس می‌کرد، به تبلیغ آرمان و مواضع مجاهدین پرداخت. 
در سال60 دستگیر شد و 3.5سال در شکنجه‌گاههای رژیم خمینی به‌سر برد. در سال64 خود را به پایگاههای مجاهدین در منطقه رساند. با تشکیل ارتش آزادیبخش وارد یکانهای رزمی شد و در چندین رشته عملیات شرکت کرد.مجاهد قهرمان محمدعیسی کیانی همراه با یاران مجاهدش در حماسهٌ میهنی فروغ جاویدان شرکت کرد. این معلم دلیر مجاهد خلق بالاترین درس فدا و آزادگی را با رزم قهرمانانه و شهادت سرفرازانه‌اش در نبرد کبیر فروغ جاویدان، برای فرزندان ایران تا ابد به یادگار گذاشت و خود نیز جاودانه شد.
«…ما به‌خاطر یأس و نومیدی نیست که از زندگی دست می‌کشیم و مرگ را پذیرا می‌گردیم، بلکه در اوج عشق و علاقه به حیات و زندگی است که به استقبال مرگ می‌رویم. بله ما به استقبال مرگ می‌رویم تا حیات و جاودانه زیستن را به همگان بیاموزیم. ما می‌رویم تا از درون ظلمت و تباهی که خمینی شیطان‌صفت بر پهنهٌ ایران‌زمین گسترانید، حیات را بیرون آوریم. ما… برای این‌که عزت و شرافت را به مردم محروم و زحمتکش خود بازگردانیم نارنجکها را به خود می‌بندیم.…‌اکنون با تمامی سلولهایم شهادت می‌دهم که اگر شهید هم بشوم خوشحالم. چون فرزانگانی مانند مسعود و مریم هستند که نور را به دیار محرومان به ارمغان می‌برند و خونمان به هدر نخواهد رفت…».دست‌نوشته ـ 11بهمن65

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر