پيشتازان راه آزادي

۸ آذر ۱۳۹۸

مجاهد شهید رحمت شریفی


مشخصات مجاهد شهید رحمت شریفی
محل تولد: رشت
سن: 18
تحصیلات: متوسطه
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

رحمت شریفی، در شهر رشت به‌دنیا آمد. در سال۶۶ با انگیزهٌ پیوستن به ارتش آزادیبخش به سربازی رفت. طی مدت سربازی با دیدن برنامه‌های سیمای مقاومت به‌ویژه در مورد ارتش آزادیبخش عزمش برای پیوستن، بیش از پیش جزمتر شد. با طرح قبلی از یک فرصت مناسب استفاده کرد و از کشور خارج شد و سرانجام خود را به قرارگاههای ارتش آزادیبخش رساند. 
در اولین روزهای ورودش نوشت: «…‌منظور از تقاضا کردن من پیوستن به برادران مجاهدین است تا بتوانم گامی در جهت سرنگونی خمینی برای آزادی کشورمان بردارم و کمک ناچیزی در حق مردم و کارگران و زحمتکشان… بکنم. و با منظور ‌منظور یاری رساندن به برادران مجاهد تا هر‌چه زودتر بتوانیم این رژیم ضدبشر را سرنگون کنیم. چون خودم کارگر بودم و تا اندازه‌یی درد کشیدم و حالا می‌دانم که مردم چقدر در درد و غم، خون دل می‌خورند… وقتی من خواهران مجاهد را در تلویزیون دیدم که سلاح در دست دارند واقعاً تحت تأثیر قرار گرفتم و دوست دارم و عهد کردم تا پای جان در برابر دشمن ضدبشری بایستم مثل شهیدان گرانقدر مجاهد خلق. به یاری خدای بزرگ و یاری جوانان دلیر مجاهد خلق، بتوانیم هر‌چه زودتر رژیم خونخوار خمینی دجال را که بدترین جنایت را در حق مردم ایران کرده است، سرنگون کنیم. به یاری خدا…». 
و چنین بود که این رزمندهٌ دلیر، با شرکت در عملیات فروغ جاویدان و با شهادت قهرمانانه‌اش به عهدی که با خدا و خلق بسته بود وفا کرد و به جاودانه‌فروغها پیوست.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر