پيشتازان راه آزادي

۲۴ شهریور ۱۳۹۸

مجاهد شهید علی اکبر پورنژاد عرب


مشخصات مجاهد شهید علی اکبر پورنژاد عرب
محل تولد: گرگان
سن: 26
تحصیلات: دیپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

«... بعد از من هرگاه خواستید یادی از من بکنید از مبارزه با ظلم، شهادت، آزادی و بهایی که مجاهدین برای آن می پردازند سخن بگویید و بدانید که تنها وارثان حقیقی حسین (ع) مجاهدین خلق ایرانند....
الان در موقعیتی به سر می بریم که دشمن ما کاملا مشخص است یعنی خمینی. من از سازمان خواستار اعزام به منطقه هستم و خود را در اختیار سازمان می گذارم تا در هر قسمت که سازمان تشخیص داد، در مبارزه مستقیم با خمینی شرکت کنم.».
علی اکبر پورنژآد در دوران انقلاب ضدسلطنتی با سازمان آشنا شد. مطالعه زندگینامه شهیدان، دفاعیات مجاهدین در بیدادگاههای رژیم شاه و ... او را شیفته سازمان کرده بود. از سال 63 به طور جدی تر درصدد فعالیت مستقیم، در ارتباط با سازمان بود. پس از خروج از کشور مدتی در ترکیه و یونان به سر برد و بعد از تلاش بسیار بلاخره توانست خود را به یاران مجاهدش در منطقه مرزی برساند.
در جریان نبردهای فروغ جاویدان علی اکبر قهرمانانه جنگید و سرانجام در سحرگاه سه شنبه 4مرداد 67 در نزدیکی تنگه چهارزبر در جریان رزمی دلیرانه به شهادت رسید.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر