پيشتازان راه آزادي

۲۸ شهریور ۱۳۹۸

مجاهد شهید عبدالحسین آرور


مشخصات مجاهد شهید عبدالحسین آرور
محل تولد: فومن
شغل: راننده
سن: 33
تحصیلات: متوسطه
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

«... این راه را آگاهانه انتخاب کردم، به آن ایمان دارم و با تمام وجود و همه هستی خود، وارد میدان مبارزه شدم. این مبارزه ای است عادلانه، به معنای واقعی کلمه. مبارزه مسلحانه انقلابی سازمان مجاهدین خلق ایران به عنوان سازمان انقلابی و پیشتاز و رهائیبخش خلق... تنها راه رهایی خلق از چنگال اسارت این رژیم جهنمی است. خمینی، ضدبشر و ضدایران و ایرانی است.
... افتخار می کنم از این که مجاهد هستم. با کمال افتخار این راه را انتخاب کردم. من به عنوان فرزند کوچک عقیدتی مسعود و مریم فریاد می زنم هرگونه سکوت و سازش در مقابل خمینی خیانت است... خمینی جنایتکار باید بداند که اگر حتی یک مجاهد هم زنده بماند حکومتش را سرنگون خواهد کرد.
من از پدر و مادر و برادران و خواهران خودم می خواهم اگر شهید شدم سلاح مرا بردارید و راه مرا ادامه بدهید و مسعود و مریم را تنها نگذارید و جای من را پر کنید...». وصیت نامه - 7بهمن 65

عبدالحسین آرور فعالیت سیاسی خود را از زمان قیام ضدسلطنتی  آغاز کرد. پس از پیروزی انقلاب با مجاهدین آشنا شد. در دوران فعالیت سیاسی به فعالیتهای تبلیغی افشاگرانه مشغول بود. پس از 30خرداد 60 نیز در جهت تهیه امکانات تلاش می کرد. در نهایت تصمیم گرفت برای فعالیت حرفه ای خود را به پایگاههای سازمان برساند. در سال 64 از ایران خارج شد و مرداد همان سال به منطقه اعزام گردید. از آن پس در بخشهای مختلف به انجام وظایف انقلابیش مشغول بود.
سرانجام پس از 10سال مبارزه و مجاهدت، همراه با کاروان «فروغ» به میدان شتافت و پس از نبردی قهرمانانه، در آن «جاودانه» شد.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر