پيشتازان راه آزادي

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

مجاهد شهید فرج الله حبیبی


مشخصات مجاهد شهید فرج الله حبیبی
محل تولد: رودسر
شغل: آهنگر
سن: 24
تحصیلات: -
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

فرج الله حبیبی، در سال 64 با مجاهدین آشنا شد. آهنگری بود که در رودسر به کار اشتغال داشت. با گوش کردن مداوم به دایو صدای مجاهد و اطلاع از ابعاد جنایتهای رژیم خمینی از یک طرف و مقاومت قهرمانانه مجاهدین از سوی دیگر، عزمش برای پیوستن به مجاهدین و ارتش آزادیبخش جزمتر شد. با گرفتن «کد»، ارتباط رادیویی اش را فعال کرد و خواستار کمک برای اعزام خود گردید:
«... من در خانواده ای متوسط به دنیا آمدم و پدرم کشاورز است. از سال 64 با سازمان از طریق دوستانمان آشنا شدم. و از طریق آنها جهت اعزام، کد رادیویی دادم و بعد از دریافت آن کد، مداوم به رادیو گوش می کرد. در روز 13آبان 66 از کشور خارج شدم جهت پیوستن به نیروهای ارتش آزادیبخش و نابودی رژیم خمینی...».
این مجاهد دلیر پس از ورود به قرارگاههای ارتش آزادیبخش، به فراگیری آموزش رزمی و نظامی پرداخت و خود را برای نابودی رژیم خمینی آماده کردم.
فرج الله حبیبی چه در مدت آمادگی و چه در صحنه عملیات فروغ جاویدان، لحظه ای آرام نداشت و با شور و انگیزه بالایی کار می کرد. در صحنه نبرد، با دلاوری در مقابل مزدوران جنگید و دهها تن از آنان را به خاک هلاکت افکند و سرانجام قهرمانانه به شهادت رسید.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر