پيشتازان راه آزادي

۱۸ مرداد ۱۳۹۸

مجاهد شهید بهزاد طاهری آلاشتی


مشخصات مجاهد شهید بهزاد طاهری آلاشتی
محل تولد: مازندران
تحصیلات: ديپلم
سن: 29
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

«… من بهزاد طاهری آلاشتی در یک خانوادهٌ کارگری متولد شدم. پدرم کارگر بود، تحصیلاتم را در مدارس و دبیرستانهای ساری تا سطح دیپلم به پایان رساندم. با شروع انقلاب ضدسلطنتی۵۷ در راستای پیروزی انقلاب در ساری و تهران در تظاهرات و راهپیمایی شرکت می‌کردم ‌تا شاید با سرنگونی رژیم دیکتاتوری شاه حقوق به یغما رفتهٌ کارگران و زحمتکشان را باز ستانیم. ولی بعد از انقلاب بهمن۵۷ با روی کار آمدن رژیم خمینی… اندک زمانی نگذشته بود که به ماهیت کثیف و پلید خمینی پی بردم و چهرهٌ منفور و ضدخلقش برایم شناخته شد. در سال۵۸ ضمن آشنایی با دیدگاهها و آرمانهای والای توحیدی و انقلابی و موضعگیریهای اصولی سازمان بر سر منافع و حقوق خلق در کادر هوادار اجتماعی از سازمان حمایت کردم. 
در سرفصل ۳۰خرداد با شروع فاز مبارزهٌ مسلحانه با ایمان به حقانیت این مبارزه تصمیم به وصل به سازمان گرفتم. سرانجام ضمن آشنایی با یک هموطن کرد توانستم با کمک و همکاری او خود را در فروردین سال۶۴ به سازمان در نوار مرزی برسانم. بدین‌سان با وصل به سازمان که نقطهٌ تولد من بود، 
به‌واقع به زندگی نوینی با مناسبات توحیدی و انقلابی دست یافتم. بعد از وصل به سازمان برای فراگیری آموزش نظامی به هنگ آموزشی رفتم و بعد از پایان دورهٌ هنگ وارد بخش نظامی سازمان شدم و در واحدهای نظامی سازماندهی شدم…». 
بهزاد در چندین رشته عملیات شرکت کرد و قهرمانانه جنگید. در فروغ جاویدان پا به عرصهٌ آخرین نبرد در حیات انقلابیش گذاشت و پس از به خاک افکندن دهها تن از پاسداران رژیم، قهرمانانه به‌شهادت رسید.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر