پيشتازان راه آزادي

۱۲ خرداد ۱۳۹۸

مجاهد شهید صدیقه بابانیانوری


مشخصات مجاهد شهید صدیقه بابانیانوری
محل تولد: بابلسر
شغل: -
سن: 26
تحصیلات: متوسطه
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

«... من صدیقه بابانیانوری با آگاهی و ایمان کامل به راه و آرمان سازمان مجاهدین خلق ایران، قدم در این راه گذاشتم و تنها سازمان و رهبری آن را در جهت مردم و در جهت آزادی و رهایی خلق در زنجیرم از دست دژخیم خون آشام می دانم. تنها کسانی که با تمامی وجود درد و رنج مردم را لمس کرده برای رهایی آنها از نثار هیچ فدیه و قربانی دریغ نمی کنند و من نیز با الهام از رهبران عقیدتیم مسعود و مریم، سمبلهای ایثار و فدا، به راه خدا و خلق قدم گذاشتم و از خدا می خواهم مرا یاری کند تا در این مسیر و در انجام مسئولیتهایم از هیچ چیز دریغ نورزم و تا آخرین نفس راه راهبران عقدیتیم که همان راه خدا و خلق است را بپیمایم...».
صدیقه یکی از پرشورترین میلیشیاهای دانش آموزی در شهرستان بابلسر بود. در سال 58 و در جریان فعالیتهای افشاگرانه میلیشیا علیه محاکمه مجاهد شهید محمدرضا سعادتی دستگیر شد و به مدت یک ماه در اسارت دژخیمان به سر برد. در سال 59 او را به خاطر حمایتش از مجاهدین، از مدرسه اخراج کردند.
با آغاز مبارزه مسلحانه در تابستان سال 60،‌ صدیقه در تیمهای نظامی سازماندهی شد. در مرداد ماه همان سال هنگام عملیات بر روی یکی از مراکز سرکوب رژیم دستگیر شد. مدت 5سال در اسارتگاه دژخیمان مقاومت کرد و بلافاصله پس از آزادی از زندان عازم قرارگاههای ارتش آزادیبخش شد و در صف مقدم نبرد علیه دژخیمان خمینی شرکت جست.
در جریان سلسله نبردهای فروغ جاویدان، طی یک نبرد قهرمانانه در نزدیکی تنگه چهارزبر به شهادت رسید.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر