پيشتازان راه آزادي

۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

مجاهد شهید حسن شجاعی


مشخصات مجاهد شهید حسن شجاعی

محل تولد: ساری
سن: ۲۷
تحصیلات: دیپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: ۱۳۶۷

حسن شجاعی ‌صومعه از سال۵۸ درحالی‌که دانش‌آموز دبیرستان بود هوادار مجاهدین شد:«…از آن‌وقت به بعد در حد توانم با سازمان فعالیت می‌کردم. تو گویی گمشده‌ام را پیدا کرده بودم. بعد از گرفتن دیپلم به سربازی رفتم و در آن‌جا هم‌چنان به فعالیتهای تبلیغی برای مجاهدین ادامه می‌دادم. از شروع فاز نظامی با نوشتن وصیت‌نامه‌ام سربازی را ترک کردم و به شهرم برگشتم. در ۱۶تیرماه۶۰ دستگیر شدم. بعد از ۳۸ماه از زندان آزاد شدم و جهت وصل به سازمان تلاش کردم تا این‌که در ۱۲اسفند۶۶ توسط پیک سازمان به منطقه اعزام شدم». 
آری بدین‌گونه حسن به میدان فروغ جاویدان شتافت و در رود خروشان هزار جاودانه‌فروغ جاری شد. «من هم قطرهٌ کوچکی از این دریای بیکران خلق قهرمان هستم که راه رهایی و آزاد زیستن را در نبرد با دژخیمان رژیم ضد‌بشری خمینی در مسیر مسعود و مریم می‌جویم و بدانید با مجاهدین بودن شور و عشق و کینهٌ مقدس انقلابی نسبت به دشمنان خدا و خلق را می‌طلبد… مکتب سرخ مجاهدین یعنی مکتب حنیف کبیر و مسعود را با تولدی دیگر آغاز کردم…».وصیت‌نامه

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید
https://t.me/shahidanAzadai96

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر