پيشتازان راه آزادي

۲۴ بهمن ۱۳۹۸

مجاهد شهید کلثوم صحرایی


مشخصات مجاهد شهید کلثوم (مهوش) صحرایی

محل تولد: املش
سن: ۲۶
تحصیلات: دیپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: ۱۳۶۷

کلثوم (مهوش) صحرایی از زمان انقلاب ضدسلطنتی هوادار مجاهدین شد. مرداد۶۰ دستگیر شد، ۵سال در اسارت دژخیمان بود. سال۶۶ رابطه‌اش را با سازمان وصل کرد و راهی خارج کشور شد . مرداد همان سال به منطقه اعزام شد و در گردانهای رزمی سازماندهی گردید. ‌مجاهد خلق مهوش صحرایی در آخرین رزم انقلابی خود در فروغ جاویدان شرکت کرد. در نبرد با پاسداران شب و دژخیمان سرکوبگر، دلیرانه جنگید و با نثار جان پاکش به جاودانه فروغهاپیوست. از او پیام سرخی به جا مانده که گواه ایمان و ارادهٌ سترگ یک شیرزن مجاهد خلق است: «…من این راه را آگاهانه و با اختیار کامل انتخاب کردم و هر ثانیه و دقیقه و ساعتها که می‌گذرد ایمانم به راهم عمیقتر می‌شود و با تمام وجودم به آرمانی که دارم وفادار هستم. ‌من در این راه یعنی راه مسعود و مریم نغمه‌خوان و ترانه‌خوان و سرودخوان به پیش می‌روم. ‌در این راه نه هراسی را می‌شناسم و نه باکی از دشمن دارم و نه ترسی از آیندهٌ خویش. اما هر قدر زمان می‌گذرد افقها و اشلهای جدیدی برایم باز می‌شود، اگر در این راه، راه آزادی و عشق با دشنهٌ دژخیم در خون خفته باشم هرگز نخواهم مرد، جاودان خواهم شد با شهیدان مجاهدم. پس‌ای آموزگاران عصر آگاهی با شما عهد و پیمان می‌بندم تا آخرین قطرهٌ خونی که در رگانم جاری است با دل و جانم همسفر با نسل توفان راهتان را ادامه خواهم داد…».وصیت‌نامه ‌ـ ۵فروردین۶۷

مریم رجوی: فروغ جاویدان حماسه بزرگ عقیدتی و میهنی؛ جانمایه و الهام‌بخش مقاومت برای آزادی و برابری از سه دهه پیش تا امروز.
به ‌‌شهیدان پرافتخارش که یادها و نام‌هایشان در تاریخ مقاومت برای آزادی می‌درخشد. درود

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر