پيشتازان راه آزادي

۱۱ تیر ۱۳۹۵

مجاهد شهید علی نقی فیض الله پور



مشخصات  مجاهد شهید علی نقی فیض الله پور
محل تولد: رشت
 تحصيل: دیپلم
سن: 26
محل شهادت: کرمانشاه
زمان شهادت: 1367
به یاد مجاهد شهید علی نقی فیض الله پور
 سابقهٌ مبارزاتی: 10سال «…‌من علی‌نقی فیض‌الله‌پور در یکی از روستاهای شهرستان رشت در خانواده‌یی کشاورز و محروم متولد شدم… در سال57 با اوج گرفتن جنبش، بیشتر با مسائل سیاسی آشنا شده در راهپیماییها و تظاهرات و اعتصابات مدارس… به‌طور فعال شرکت داشتم. در همان دوران قیام اولین‌بار با زندگینامهٌ خانوادهٌ شهید رضایی آشنا شدم و خیلی رویم تأثیر گذاشت… پاییز سال58 در ارتباط با بخش دانش‌آموزی ستاد (جنبش ملی مجاهدین در رشت) قرار گرفتم… و انجمن دانش‌آموزان مسلمان مرکز آموزش کشاورزی را تشکیل دادیم. (من نیز) در مسئولیت یکی از اعضای شورای سه نفرهٌ انجمن، به فعالیت پرداختم. ‌در فاز سیاسی در کلیهٌ میتینگها و سخنرانیها و فعالیتهای تبلیغی، به‌ویژه هنگام کاندیداتوری برادر مسعود، به‌طور فعال شرکت داشتم… در تیرماه سال60 به‌علت هجوم پاسداران به خانه‌مان و دستگیری تعدادی از بچه‌ها ارتباطم با سازمان… قطع شد… در اردیبهشت سال61 به سربازی رفتم تا از آن طریق به سازمان وصل بشوم… از این فرصت استفاده کرده و در روز 26خرداد62 به منطقه آمدم… در چندین عملیات شرکت داشتم از‌جمله جنگ آلان. بعدها با تشکیل ارتش آزادیبخش، ‌در تیپهای رزمی شرکت کردم». آخرین برگهای زندگینامهٌ پر از حماسه و قهرمانی مجاهد دلیر علی‌نقی فیض‌الله‌پور را همرزمان او پس از شهادتش نوشتند و از قهرمان دلیری یاد کردند که در نبردهای آفتاب و چلچراغ و فروغ جاویدان مثل شیر می‌غرید و بر خصم ضدبشر حمله می‌برد. دلاوریهایی که در فروغ جاویدان به اوج خود رسید و تا قلهٌ رفیع شهادت به پیش رفت.


با ما در كانال تلگرام پيشتازان راه آزادي همراه باشيد
https://Telegram.me/shahidanAzadi


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر