پيشتازان راه آزادي

۲۱ آبان ۱۳۹۳

شهيد زهرا علی اکبر آقادخت- ازشهداي شهر گرگان



محل تولد: گرگان
تاريخ تولد: 1339
تحصيلات: ديپلم
محل شهادت: کرمانشاه
زمان شهادت: 1367
سابقه مبارزاتي: 11 سال

«… فعاليت سياسی من ــ زهرا علی اکبر آقادخت ـ از سال56 آغاز شد. در خرداد58 ارتباط مستقيم خودم را با سازمان برقرار کردم. بهمن61 به منطقه آمدم. مدتی مسئوليت پشتيبانی مقرهای مختلف ر ا داشتم». پس از تشکيل ارتش آزاديبخش زهرا در تقاضانامهٌ پرشوری خواستار شد تا در يکانهای رزمی و در صفوف مقدم نبرد سازماندهی شود. در جريان عمليات کبير فروغ جاويدان، او فرماندهی يک دسته ادوات را به عهده داشت. آتشی بی امان بر سر و روی خصم فروريخت و سرانجام در اوج قهرمانی و افتخار به سوی رفيق اعلی پرکشيد. و در شمار جاودانه فروغهای آزادی جای گرفت. «… من به خاطر آرمان توحيدی که تبلور آن را در سازمان خونبار مجاهدين يافتم، بدان پيوستم. شناخت سازمان و راه و هدفهای آن بعد از انقلاب57 بيشتر برايم روشن شد و از آن پس تا حال تا آن جا که در توانم بوده از هيچ کوششی در جهت تحقق آرمانهای خدايی و خلقی آن فروگذار نکردم. مبارزهٌ من ابتدا از مبارزه با رژيم شاه آغاز شد و سپس در مبارزه با رژيم خونخوار خمينی ادامه يافت، رژيمی که در اين مدت برای ماندن بر سر قدرت از هيچ گونه جنايتی دريغ نکرد… ولی هيهات که خمينی اين پيرکفتار خون آشام اين نسل مقاومت را خوب نشناخته. نسلی که هرگونه وابستگی را کنار زده و برای به وجودآوردن نظام توحيدی از هيچ کوششی فروگذار نخواهد کرد…». وصيت نامه ـ 29مرداد62

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر