پيشتازان راه آزادي

۲۰ تیر ۱۳۹۶

شهدای تهاجم تروریستی عوامل رژیم آخوندی


شهدای تهاجم تروریستی عوامل رژیم آخوندی
روز ۱۹ تیر سال ۱۳۷۴ عوامل رژیم آخوندی در بغداد به‌ یک حمله ‌‌‌‌‌‌‌تروریستی علیه مجاهدین مبادرت کردند و ۳تن از مجاهدین به‌ نامهای سید حسین سدیدی، ابراهیم سلیمی و یارعلی گرتبار را به‌شهادت رساندند.
دفتر مجاهدین در بغداد با صدور اطلاعیه‌ای در همان روز نوشت:
مزدوران رژیم خمینی از داخل یک تاکسی به‌جانب اتومبیل مجاهدین، آتش گشودند و به‌طور هم‌زمان به‌ شلیک موشکهای آر.‌پی.‌جی‌‌ــ‌۱۸ مبادرت کردند.
عناصرعمل‌کننده این جنایت تروریستی، همان کسانی بودند که قبل ازآن درتاریخ ۲۷/۲/۷۴ به‌خودروی لندکروز حامل مجاهدین در منطقه شيعه نشين الشعب در عراق كه رژيم در آن نفوذ كرده است شلیک کرده و مجاهدان شهید، عفت حداد و فرشته اسفندیاری را به‌شهادت رسانده بودند.
این شبکه‌ی تروریستی مستقیما توسط نادر یاراحمدی دبیردوم سفارت رژیم ایران در بغداد که از افسران ارشد وزارت اطلاعات رژیم بود، هدایت می‌شد.
مجاهدین در تعقیب تروریستها موفق شدند یکی از آنان را دستگیر کنند.



۳مجاهد خلقی که دراین جنایت تروریستی به‌شهادت رسیدند، هرکدام قریب به ‌دو دهه سابقه فعالیت انقلابی و رزم و رنج و مجاهدت درتشکیلات مجاهدین داشتند. مجاهد شهید یارعلی گرتبارمدت ۳سال را در شکنجه‌گاههای رژیم به ‌سربرده بود و مجاهد خلق ابراهیم سلیمی فرزند خانواده مبارزی از مردم قزوین بود که دژخیمان خمینی مادرمجاهدش فاطمه مسکرها را درسال ۶۴ به‌جرم حمایت از مجاهدین اعدام کرده بودند و برادر مجاهدش اسماعیل سلیمی نیز در عملیات فروغ جاویدان به‌شهادت رسیده بود.
#آذربایجان #تبریز #همدان #اندیمشک #بوکان #سنندج #ارومیه #اردبیل #بوشهر #تهران #قزوین #اصفحان #ایران #کردستان #نیشابور #ایران #اعدام #زندانی_سیاسی #حقوق_بشر #مریم_رجوی  #خوزستان  #شیراز  #مقاومت #مجاهدین #مسعودرجوی
با ما درکانال جدید پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید
 https://t.me/shahidanAzadai96
@elhamazarpor

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر